Työpaikkoja

ETSIMME YKSINLUISTELUN PÄÄVALMENTAJAA NAANTALIIN

Etsimme yksinluistelun päävalmentajaa vuoden 2023 alusta lähtien VG-62:n yksinluistelijoille Naantaliin.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy innostunutta asennetta, vankkaa ammattitaitoa sekä kykyä ja kokemusta kaiken ikäisten ja tasoisten tyttöjen ja poikien valmennuksesta. Koreografiset taidot ja psyykkisen valmennuksen osaaminen katsotaan lisäeduksi.

Yksinluistelun valmennustiimiimme kuuluu jää- ja oheisvalmennuksen tuntivalmentajia. Lisäksi yhteistyötä tehdään muodostelmaluisteluvalmentajien ja seuran muiden jäälajien valmentajien kanssa. Harjoitukset sijoittuvat pääsääntöisesti Naantalin jäähalleihin ja oheisharjoittelutiloihin. Harjoituksia voi olla myös Raisiossa, Gatorade Centerissä Turussa sekä muissa lähialueiden jäähalleissa. Työaika on vaihteleva sijoittuen sekä arkeen että viikonloppuihin.

Edellytämme vahvaa yksinluistelutaustaa ja arvostamme käytyjä valmennuskoulutuksia, mutta tuemme myös jatkokoulutuksen hankkimisessa. Olemme kiinnostuneita valmentajista, joilla on kyky kasvaa ja halu oppia uutta. Työsuhde on määräaikainen. Työaika on 37,5 h/viikko. Mikäli päätoiminen toimenkuva ei tällä hetkellä sovi elämäntilanteeseesi, mutta pystyisit tekemään paljon tunteja, voit olla silti etsimämme henkilö.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 30.11.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen yksinluistelu@vg-62.fi. Lisätietoja antaa Virpi Savolainen, puh. 040 0935 474 to 3.11., ma 7.11. ja to 10.11. klo 18 – 19.

Otathan yhteyttä pikimmiten, jos työ seurassamme kiinnostaa. Sopivan henkilön löytyessä voimme edetä asiassa jo ennen hakuajan päättymistä.

VG-62 on yli 1000 jäsenen ja viiden lajin yleisseura. Taitoluistelujaoston lisäksi seurassa on jalkapallo-, jääkiekko-, lentopallo- ja ringettejaostot. Taitoluistelujaoston suojissa luistelee noin 250 harrastajaa, joista yksinluistelijoita on noin 40.